Harry Koene

Mijn foto
Netherlands
Fietsfreak, mooi-weer fietser. Liefst bergop, maar op vlakke beter. Zelfbenoemd EPO-kenner

donderdag 3 september 2009

Gehaald (virtueel)

Vandaag was de koninginnerit: 4 cols, 127 km. De hele nacht lag de biefstuk van woensdag als een blok beton op mijn maag. Ontbijten kon ik niet echt, maar het moest wel. Als tweede probleem bestond nog steeds mijn zadelpijn. De motivatie was suboptimaal, maar de bus was al vol. Portillon ging prima, Peyresourde was zwaar, maar ging ook wel. De top was koud: regen en mist. Op de Aspin ging ik 'op een hoop'. Hans reed bij me weg en ik kreeg het verzet niet goed rond. Hartslag wilde niet boven de 145 komen. Bovenop stond de bus met een jack, wat zadelzalf en een aai over de bol. Tourmalet ging opvallend goed, hoewel het wel een gemeen loeder blijft. Luz Ardiden heb ik links laten liggen.
Morgen 'afzakken' naar Pau (wel nog even over Aubisque) en in het vliegtuig naar mijn liefjes. Als er niks geks gebeurt kom ik uit op ongeveer 830 km. !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten